Середа, листопада 22, 2017

Загальноуніверситетська
газета
№ 7 (4016)
вівторок 8 квітня
2014 р.

З 1 січня 1817 р. Харківський університет видавав "Харьковские известия", з 8 квітня 1927 р. - "Робітник освіти", з 15 грудня 1928 р. - "Іновець", з 1 січня 1930 р. - "За нові кадри", з 1 січня 1936 р. - "За більшовицькі кадри", з 1 січня 1947 р. - "Сталінські кадри", з 1 січня 1957 р. - "Харківський університет" (вперше номер з такою назвою з'явився 19 грудня 1945 р.).

Газета нагороджена Почесною грамотою Державного комітету у справах преси, телебачення та радіомовлення України.

Вступна кампанія - 2012

Вступна кампанія – 2012

 

Жодних хвилювань…

У липні в університеті було гаряче: абітурієнти купчилися біля дверей приймальної комісії та схвильовано перевіряли документи в теках. Психологічна служба університету на час вступної кампанії переїхала до медпункту головного корпусу, щоб відповісти на всі запитання вчорашніх школярів та заспокоїти їх перед подачею документів чи творчими конкурсами. За цей період до працівників служби звернулися 47 абітурієнтів та дев’ятеро їх батьків.

«Основними темами звернень були якість навчання в університеті й особливості навчального процесу. Також майбутніх студентів цікавили способи регуляції психоемоційного стану, зниження тривожності, пов'язаної зі вступом до університету. Усі абітурієнти, що звернулися сюди, мали змогу одержати інформацію щодо власних особливостей і професійної спрямованості за допомогою різних психодіагностичних методик. Для спрощення процедури діагностики інженером психологічної служби О. М. Ширіним був створений комп'ютерний варіант основних найбільш трудомістких для виконання тестів, до яких абітурієнти поставилися із зацікавленістю. Батьки іногородніх вступників ділилися своїми сумнівами з приводу адаптації їх дітей до умов самостійного життя в новому місті», – зазначає завідувач психологічної служби Наталія Анатоліївна МАЄВСЬКА.

Навчально-наукова психологічна служба розпочала свою роботу ще у 2010 році. Основну частину її діяльності складають індивідуальні консультації, тобто студенти, аспіранти, викладачі та співробітники університету можуть прийти до психолога зі своєю проблемою, отримати рекомендації та знайти вихід із ситуації. За час існування служби до неї звернулися понад 200 клієнтів, для яких було проведено понад 600 консультацій. Окрім цього, служба проводить діагностику індивідуальних та соціально-психологічних характеристик особистості.

Працівники психологічної служби займаються і науковою роботою: проводять дослідження основних проблем першокурсників. Опитування показали, що каразінцям бракує вільного часу, доводиться багато вчитись, а для тих, хто приїхав з інших країн, актуальні ще й проблеми із засвоєнням навчального матеріалу та міліцією.

Окремою частиною роботи є тренінги, серед яких: практикум «Психологічні аспекти успішного працевлаштування», «Time-management: ефективне управління власним часом», «Профілактика та подолання синдрому «професійного вигоряння», «Тренінг адаптації першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі», «Комунікативний тренінг», «Тренінг впевненої поведінки».

Для усіх, хто хоче дізнатися більше про себе та свій характер, отримати кваліфіковану допомогу у вирішенні певних проблем, нагадуємо, що психологічна служба знаходиться у Північному корпусі в аудиторії 6-21.

Розмовляла С. ШКУРАЙ.