Неділя, травня 29, 2022

Загальноуніверситетська
газета
№ 7 (4016)
вівторок 8 квітня
2014 р.

З 1 січня 1817 р. Харківський університет видавав "Харьковские известия", з 8 квітня 1927 р. - "Робітник освіти", з 15 грудня 1928 р. - "Іновець", з 1 січня 1930 р. - "За нові кадри", з 1 січня 1936 р. - "За більшовицькі кадри", з 1 січня 1947 р. - "Сталінські кадри", з 1 січня 1957 р. - "Харківський університет" (вперше номер з такою назвою з'явився 19 грудня 1945 р.).

Газета нагороджена Почесною грамотою Державного комітету у справах преси, телебачення та радіомовлення України.

Трибуна студента

Щоб не свистів вітер у голові та кишені

ВІД РЕДАКЦІЇ. Де підробити студенту? Як вижити на стипендію, яку практично не  платять, навіть тим, хто успішно навчається. На групу – дві стипендії – то ніщо. І навчання не з дешевих, тож студент шукає варіанти заробітку. Як же український студент впорується і з обов’язками на роботі одночасно з успішним навчанням? Наш кореспондент дізнається від тих, хто уже спробував свої сили.


Богдан МАТІСЬКО, п'ятикурсник Харківського національного університету ім. В.Н.Каразіна, кафедра екології:

Починаючи з другого курсу я працював світло-звуко монтажером в Tokarev Sound Group. Я вважаю, на роботі більш важливі практичні навички, ніж теоретичні знання. На роботі в тебе немає права на помилку. В університеті ти отримуєш бали, а на роботі зарплатню. Для мене важливим також є і вміння спілкування та гнучкість в колективі. Оскільки в мене було невелике навантаження в університеті, я об’єднував роботу та навчання. Міг спокійненько працювати вночі. Але бували такі випадки, що я прогулював пари та не спав тижнями через купу роботи. Але то був для мене гарний досвід. Найкращим було те, що я зміг соціалізуватися та працювати в колективі.


 

Артем ПРУДНИК, четвертокурсник Харківської державної зооветеринарної академії, кафедра ветеринарії:

З другого курсу я працюю кінологом в КП «Центр поводження з тваринами». Я вважаю, що робота від навчання відрізняється не дуже сильно. Найголовніше – знання, які ти отримав під час навчання, використовуються на роботі. Так, я працюю не за спеціальністю. Але поясню чому. Я завжди хотів працювати з тваринами та стати ветеринаром, але після першого курсу я зрозумів, що хочу спробувати себе в чомусь іншому, тож пішов на курси з кінології. Знання з курсу університету мені часто допомагають. Мені нескладно поєднувати роботу та навчання. Я одразу ж поспілкувався з викладачами та ми підібрали індивідуальний графік навчання. А зараз, в часи пандемії, все складається якнайкраще. Я вважаю, що я вже знайшов себе. Знайшов своє покликання. Якби я повернувся в минуле, то хотілося б отримати

трохи більше знань та йти далі до своєї мрії!


Ілля ЛУЗАНОВ, четвертокурсник  історичного факультету Харківського національного університету ім. В.Н.Каразіна, майбутній  археолог:.

На другому та третьому курсі я працював репетитором. Займався історією та географією зі школярами . На роботі мені платили за мої зусилля непоганим заробітком. А в університеті мені платять знаннями та корисними життєвими навичками. Було досить проблематично поєднувати роботу та навчання, бо в такому випадку у тебе не вистачає часу на обидва ці заняття. Звичайно, це можливо, але я б скоріше не рекомендував вам займатися подібним поєднанням без крайньої необхідності. Життєвий досвід і самовдосконалення потрібні для того, щоб не піти тією ж дорогою, якщо повернешся в минуле. Якщо ми все життя будемо стояти на місці, хіба це можна буде назвати життям? Отримавши деякі корисні навички і безцінний досвід, я просто продовжив би свій шлях більш перспективною та приємною стезею.

 

З усього сказаного можна зробити висновок, що робота та навчання – це не так легко. І далеко не просто. Хтось може поєднувати, хтось через це прогулює пари, а хтось не спить ночами. На мою думку, працювати під час навчання – непогана ідея, але слід університет ставити на перше місце.

Катя ОВЕРЧУК, другокурсниця