Понеділок, травня 23, 2022

Загальноуніверситетська
газета
№ 7 (4016)
вівторок 8 квітня
2014 р.

З 1 січня 1817 р. Харківський університет видавав "Харьковские известия", з 8 квітня 1927 р. - "Робітник освіти", з 15 грудня 1928 р. - "Іновець", з 1 січня 1930 р. - "За нові кадри", з 1 січня 1936 р. - "За більшовицькі кадри", з 1 січня 1947 р. - "Сталінські кадри", з 1 січня 1957 р. - "Харківський університет" (вперше номер з такою назвою з'явився 19 грудня 1945 р.).

Газета нагороджена Почесною грамотою Державного комітету у справах преси, телебачення та радіомовлення України.

Група моя студентська

Дякуємо УНІВЕРСИТЕТУ!

ВІД РЕДАКЦІЇ. На шпальтах нашої газети ми вже писали про працю викладачів  і кафедр в умовах карантину, оцінку дистанційного навчання. Сьогодні ми подивимося на це очима студентства. Що скажуть вони?

Якщо студенти більшості факультетів з вересня навчалися за змішаною формою (лекції - онлайн, практика - офлайн), то філологічний факультет одразу почав навчання в дистанційній формі.  Про навчання онлайн я говорила зі старостою групи журналістів ЛЖ-31 Лізою ТІЛЬНОЮ.

-  Лізо,  як швидко група адаптувалася до такої форми навчання?

- Швидко адаптувалась до онлайн-навчання, бо ми вже диджиталізоване покоління, яке звикло до месенджерів, роботи в мережі, тож нам було не складно. Відвідування занять майже не змінилося: студенти, які ходили на пари офлайн, продовжують навчатися онлайн, є такі, що не завжди відвідують, є такі, хто з’явився на початку року та потім зник. Бувають непорозуміння з викладачами, але це залежить від того, як чітко викладач пояснив своє завдання онлайн, розписав його. Тобто як було донесено інформацію та як пояснено.

- Які плюси та мінуси дистанційного навчання?

- Великий плюс - це можливість раціонально використовувати свій час. Я нікуди не їжджу...  Адже до карантину, якщо у мене робота в другій половині дня, а пари закінчувалися раніше, було дуже незручно. А так ми не витрачаємо час на дорогу, на ранкові збори. Є можливість довше і більше поспати. Якщо говорити про мінуси, то мені здається, що складніше стало  викладачам. Вони не можуть гарно перевірити нас, зрозуміти, чи вчимо, запам’ятовуємо ми щось, чи ні. Ще один величезний мінус - ми дуже багато часу проводимо за комп’ютерами. Ось у мене, наприклад, поганий зір, а за час карантину він ще впав. Болить спина, шия. До того ж ми не бачимося з  одногрупниками, не спілкуємося наживо.

- Як змінився формат занять?

- Відсутні звичні лекції. Лекції проходять у форматі семінарів, тобто немає такого, що ми заходимо на пару, просто слухаємо. Ми тепер паралельно працюємо з викладачем, готуємо доповіді, відповідаємо на питання за новими темами.

Який вид навчання подобається більше і чому?

- Більше подобається онлайн-навчання, тому що можна розпоряджатися своїм часом, не залежати  ні від кого. От коли б ми хоч раз на тиждень мали змогу  виходити до університету, то все взагалі було б прекрасно (посміхається). Але від того, що зараз коїться, нікуди не сховатися. Краще жити так, але бути впевненим у своєму здоров’ї та в своїй безпеці. Тож, дякуємо університету, що ми наполегливо та якісно навчаємося відповідно до умов карантину та пандемії.

Аня УДНІКОВА.