Середа, листопада 22, 2017

Загальноуніверситетська
газета
№ 7 (4016)
вівторок 8 квітня
2014 р.

З 1 січня 1817 р. Харківський університет видавав "Харьковские известия", з 8 квітня 1927 р. - "Робітник освіти", з 15 грудня 1928 р. - "Іновець", з 1 січня 1930 р. - "За нові кадри", з 1 січня 1936 р. - "За більшовицькі кадри", з 1 січня 1947 р. - "Сталінські кадри", з 1 січня 1957 р. - "Харківський університет" (вперше номер з такою назвою з'явився 19 грудня 1945 р.).

Газета нагороджена Почесною грамотою Державного комітету у справах преси, телебачення та радіомовлення України.

Каразінський заочник

Заочник — теж студент

 

Каразінський заочник


ВІД РЕДАКЦІЇ. Історія заочної форми навчання — давня. Ще 130 років тому студенти почали навчатися заочно. Зараз заочне відділення не дивина. А чим заочник відрізняється від тих, хто навчається на стаціонарі?

Намалюємо портрет заочника з групи другого курсу філологічного факультету, російське відділення. Група —  ЛР-11 нараховує шестеро осіб. Доволі невелика група. Звичайно, у гуманітаріїв сильна стать у меншості: єдиний хлопець у групі — ваш покірний слуга. Вік — від 18 до 24. Мотиви вступу різні. Основна причина — навчитися красиво, грамотно, доступно писати й говорити. Де ж навчаються на денному відділенні мої одногрупники?

У нашій групі є майбутній юрист — Настя РОМАШКІНА. Щоб стати кваліфікованим юристом, необхідно вміти дохідливо і грамотно викладати свої думки як в письмовій, так і в усній формі. Розуміючи це, Настя поповнила ряди нашої групи.

Не є новиною, який низький рівень грамотності панує в Інтернеті. Але є надії, що з часом становище зміниться на краще. І ці надії вселяє веб-дизайнер, який вчиться у нас в групі… Це — Рола КАРУТ.

Не менш важливий мотив вступу — наявність диплома про вищу освіту. За ним із теплої Феодосії приїхала наша староста Аріна КУРГАНСЬКА. Аріна хоче займатися приватним підприємництвом або влаштуватися на престижну роботу.

Лєна БОРОВА працює провізором в аптеці. Вона дівчина цілеспрямована, їй подобається ставити перед собою мету і досягати її. Одне з головних завдань на наступні 5 років — отримати вищу освіту. Упевнений, Олена з цим впорається.

Основний же мотив, яким керуються студенти нашої групи, — любов до російської мови та літератури. Так, по закінченню школи Олена УСЕНКО хотіла вступити на філфак і стати викладачем російської мови і літератури, але її бажання не співпали з бажаннями батьків — Олена вступила на факультет міжнародної економіки та туризму. На 3 курсі заповітна мрія збулася.

Інтерес до літератури, мови, журналістики вплинув на моє рішення вступити на філологічний факультет. У 23 роки я став студентом. Сподіваюся, щось добре з цього вийде…

Д. МОРАРЬ, другокурсник філологічного, заочне відділення.