Модульні контрольні

Друк

Модульні контрольні

Шляхом інноваційних технологій

 

 

Шляхом інноваційних технологій


Сезон ректорських контрольних робіт у розпалі. Такий вид зрізу знань цього року перетерпів ряд змін та нововведень. Зокрема, на екологічному фа-культеті ректорська модульна проводилася за допомогою інноваційних тех-нологій. Першопрохідцями нової системи стали студенти груп ДЕ-31 та ДЕ-32, що складали ректорську контрольну 16 квітня.

Заступник декана з навчальної роботи, Надія Василівна МАКСИМЕНКО:

«Ректорська контрольна – це найбільш об’єктивна перевірка знань. Зазви-чай її проведення полягає у максимальному віддаленні викладача від студен-тів. Цього року ми пішли ще далі – провели ректорську контрольну роботу в електронному вигляді».

Студенти писали роботу з курсу «Заповідна справа». Вони розмістилися у двох комп’ютерних класах – аудиторії 478 та 483. Контролювали виконання роботи та слідкував за дисципліною методисти деканату - в одній аудиторії Савіцька Раїса Олексіївна, у другій - Ірина Павлівна Юшманова, а ведучий викладач Іветта Анатоліївна Кривицька за необхідністю пояснювала суть незрозумілих запитань.

На комп’ютерах – розроблена програма для перевірки знань, у якій є бли-зько 400 запитань. Для кожного студента після його авторизації у програмі, у довільному наборі з’являється 38 питань, за які максимально можна отрима-ти 60 балів. Студент обирає варіант відповіді, клікає на нього. По завершен-ню тестування програма автоматично виводить на екран оцінку за роботу. На все про все у студента є 30 хвилин.

«Не зважаючи на те, що студент сидить за комп’ютером, обладнаним Інте-рнетом, він не може скористатися мережею у пошуках відповідей. По-перше, у нього не так багато часу для того, аби вийти в Інтернет. По-друге, запущену програму на екрані не можна згорнути. Тому студент користується тільки тими знаннями, якими володіє сам», - відзначає Надія Василівна.

Результати ректорської контрольної були такими: на дві групи маємо три п’ятірки (Анастасія Якушева, Андрій Зеленський, Ганна Галуненко), дві двійки (Оксана Культенко, Григорій Каліниченко), одинадцять четвірок та шість трійок.

«Ті, хто отримав двійки, не мають змоги переписати роботу. Вони просто втрачають певну кількість балів із суми балів за поточні контролі», - каже заступник декана з навчальної роботи.

Студент із Туркменістану, Акмират Ахмєдов, отримав за ректорську моду-льну трійку. За зауваженням Надії Василівни, він вже був на межі відраху-вання, але тепер, напередодні сесії, взявся за навчання. Акмиратові все ще важко дається мова: через те, що тестові завдання складені українською, Іветті Анатоліївні Кривицькій довелося перекладати питання, майже не від-ходячи від нього.

А от Анастасії Якушевій пощастило отримати п’ятірку:

«Усі питання стосувалися тієї навчальної програми, з якою ми ознайоми-лися. Те, що тестування проходило в електронній формі ніяк не здивувало: у нас на факультеті часто проводяться модульні контрольні на комп’ютерах. А от, власне, ректорська у такому режимі була вперше. Але ніяких складнощей у мене не виникло. Часу було предостатньо: якщо знаєш – напишеш. Мені вистачило близько 15 хвилин, аби відповісти на усі запитання».

Попереду екологічний факультет планує проведення ще декількох ректор-ських контрольних робіт у формі електронного тестування. Такий зріз знань адміністрація факультету цілком підтримує та вважає якнайбільш об’єктивним способом перевірки студентської підготовки з дисциплін.

Кристина НОВІКОВА

 

 

 

Модуль по-успішному

 

Насичені модульні тижні пройшли, і перед нами - результати студентських зусиль останніх двох місяців. Що ж показали нам студенти фізико-технічного? Зазирнімо ж у групу ТЯ-21, які 30 березня склали модульну контрольну з дисципліни «Електромагнітні хвилі й оптика». Приймав модуль Олександр Вікторович ГАПУН, старший викладач:

«На цьому курсі запрограмовані 3 модульні роботи. І ось ми написали перший. ТЯ-21 - сильна група, наша гордість, вони готувались, старались, активно працювали…»

Як розповідає Олександр Вікторович, старанна робота вдома - запорука успішного модуля. Студенти отримували додому завдання, аналогічні задачам у модульній. І якщо студенти ставились до роботи відповідально й наполегливо, то на модулі їм нічого було боятися!

У модульній контрольній роботі було три задачі. Результати контрольної - добрі, всі впоралися. Із 18 чоловік в групі лише дві «трійки». Шість «четвірок» і аж десять «п’ятірок»! Олександр Вікторович не приховує: «Група виправдала усі сподівання, а деякі - перевершили»!

Євгенія ПРОРВІНА.