Випускник-2011

Друк


Для науки!


 

Аліна АШУРОВА, студентка п’ятого курсу юридичного факультету: «З одного боку, професія юриста досить забезпечена професія. З іншого – я завжди хотіла знати як уміти захищати свої інтереси й права. П’ять років навчання на юрфаці дало мені елементарні вміння спілкування з чиновниками: я знаю з ким і як треба розмовляти, як вийти з тієї чи іншої ситуації.
Ще з першого курсу мене цікавила юридична психологія, чому людина здійснює злочин, як це відбувається, відтворення подій. Тому на п’ятому курсі обрала темою дипломної роботи «Психологічні особливості особи злочинця», над якою працюю під керівництвом доц. М. В. ДАНЬШИНА.
Найяскравіший момент мого студентського життя – це те, що я зовсім випадково на третьому курсі потрапила у СНТ факультету. Тоді ці посади призначалися завідувачем кафедри. Так вийшло, що мене призначили заступником голови СНТ. Я влилася в факультетську, університетську науку, відвідала безліч наукових конференцій, знайшла нових друзів, майбутніх колег, зблизилася із викладачами факультету. Юрфак дав мені квиток у життя, вміння спілкуватися з людьми, розширювати коло своїх інтересів, знайомств».


В.ЖЕДЕНКО.



Працюю…

 

 

 

Богдана знають на факультеті як талановитого студента, захопленого науковою роботою.
Богдан МАРЕХА, п’ятикурсник хімічного: «Я працюю над магістерською роботою «Дослідження іонної асоціації у концентрованих розчинах тетрафтороборатів тетраалкіламонію в ацетонітрилі методами ЯМР-спектроскопії та молекулярного моделювання». Керівник – доц. О. М. КАЛУГІН. Планую вступати до аспірантури.


А. ЧАЛА.

 

 

 

 

 

 

Найкраща пора


Найяскравіша сторінка життя. Пора наполегливої праці, професійного визначення та вибору власної життєвої позиції. Останніми днями навчання в університеті насолоджуються  випускники. Серед них і студентка геолого-географічного факультету Аліна МІСЮКЕВИЧ: «Студентство – це найкраща пора мого життя. Це я зрозуміла тільки зараз. Я пишаюся тим , що навчалася в Харківському національному університеті. Дякую завідувачці кафедри Людмилі Миколаївні Нємець та куратору Заволоці Юлії Юріївні, які опікувалися нами усі п’ять років».
…Аліна родом з невеличкого села  Кам’яна Яруга, що на Чугуївщині. Перший день навчання в університеті Аліні запам’ятався на все життя, бо випускниці сільської школи було дуже незвично сидіти в аудиторії, де знаходиться одночасно близько півсотні студентів.  За п’ять років навчання Аліна проявила себе як здібна, добросовісна студентка. «Це дуже працьовита, відповідальна людина. Брала участь в конференціях. З неї вийде гарний професіонал» - говорить куратор групи ГЦ-52 Ю. Ю Заволока. А ось слова викладача політичної географії з основами геополітики Ю .І. Кандиби: «Аліна дуже старанна, завжди гарно і систематично готувалася до занять. На виробничій практиці проявила себе як гарний організатор».


Я. ТРЕГУБОВА.


Можливий викладач

 

ВІД РЕДАКЦІЇ. Керівництво історичного знає Вікторію як дуже скромну, але старанну і успішну студентку, старосту групи ІС-53.
Вікторія СВИРИДЕНКО, п’ятикурсниця історичного: «Я працюю над магістерською роботою за темою «Болгарський національний визвольний рух 2-ї половини 1850-1860-х років: церковний та політичний аспекти». Керівник – доц. С. Ю. СТРАШНЮК. Я ще точно не визначилася, чим займатимуся далі, але я маю інтерес до наукової та викладацької роботи. Можливо спробую вступити до аспірантури, але, як би там не було, кидати заняття наукою мені не хотілося б, цікаво спробувати себе і ролі викладача».

 


А. ЧАЛА, наш спецкор.

 

 

 

Бути впевненим у собі


Дмитро ТКАНОВ, п'ятикурсник фізичного факультету: «Тема моєї дипломної роботи – «Побудова корельованих систем", науковий керівник – Олег Вікторович УСАТЕНКО, співробітник Інституту радіофізики та електроніки імені О. Я. Усикова. Планую отримати червоний диплом»/
Від кожного викладача чомусь навчаєшся. Напевно, найбільше на мене вплинули Захар МАЙЗЕЛІС і Михайло Михайлович БОГДАН. Із Захаром ми ще зі школи знайомі: у нього можна навчитися бути м'яким до людей, допитливим і генерувати багато ідей. А від Михайла Михайловича – бути впевненим у собі і критично ставиться до будь-яких тверджень».

 

 

Студентський декан

 

Наташа Зв’ягіна сьогодні знаходиться на прямому шляху до науки. Наташа – шестикурсниця медичного факультету Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна та його студентський декан: «Я хотіла стати лікарем і хотіла навчатися тут. Наш медичний факультет – чудове поєднання цих мрій».
Наталія Прокопівна Власова, заступник декана медичного факультету з виховної роботи, називає дівчину ініціативною, активною, відповідальною. Відмінниця. Бере участь як в науковому житті».
Я запитала кількох студентів, чи знають вони свого студентського декана. І всі вони відповіли – так. Сказали, що вона справді на своєму місці, справді займається всім, чим потрібно займатися на цій посаді. Але студентське життя закінчується. Попереду в Наташі Зв’ягіної наукове життя. Ще багато навчання, і, я особисто не сумніваюсь, яскравих емоцій.


Н. САЗОНОВА

Зразковий студент


 

Володимир СИДОРЕНКО – випускник факультету комп’ютерних наук. Він – зразковий студент, староста, секретар студентського декану, спортсмен. Знайшов в університеті багато друзів та познайомився з дуже гарними викладачами. Серед улюблених може назвати Ірину Геннадіївну НІКОЛЕНКО, яка викладала у нього на першому курсі математичний аналіз, та Андрія Володимировича ГАХОВА - ерудовані, компетентні, з почуттям гумору.
За весь час у випускника виникала лише одна проблема: як розподілити час і відпочинок, без шкоди для того чи іншого. Адже Володимир тренується у збірній команді з волейболу нашого університету. Має нагороди за призові місця.


М. ШАЛІМОВА

 

 

 

Навчався унікальному


Ілля ЛЄВАНДОВСЬКИЙ, п'ятикурсник фізичного факультету: «Дипломну роботу "Галактичні джерела позитронів і формування лінії 511 кеВ" я пишу під керівництвом доктора фізико-математичних наук, провідного наукового співробітника ІТФ ім. А. І. Ахієзера ННЦ "ХФТІ" М. П. МЕРЕНКОВА. Розраховую на червоний диплом. По закінченню університету планую йти в аспірантуру і, якщо буде можливість, викладати в університеті.
У викладачів навчався чомусь унікальному , адже кожен з них представляв  свою  наукову школу. Викладач по можливості вчить студентів тому, чим займається у своїй науковій діяльності, тому й рівень викладання у нас досить високий. Найбільше, напевно, слід відзначити: М. П. МЕРЕНКОВА – він, власне, і навчив мене тому, чим я займаюся останні 1,5 роки; А. М. ГРЕЦЬКОГО – спілкування з ним до вступу до університету і кілька років після дало мені пристойну початкову базу для подальшого розвитку в університеті. По суті, завдяки цьому я без проблем міг просидіти 4 пари підряд не позіхаючи, а адекватно сприймаючи лекційний матеріал (обдумуючи і ставлячи питання, що виходять за межі стандартного викладу)».