Мить. Березень-2016

Друк

Поліна МАКАРОВА − переможець конкурсу «Державний логотип для органічних продуктів».


Департамент продовольства Мінагрополітики визначив переможницю конкурсу на розробку державного логотипу для органічних харчових продуктів в Україні. Нею стала студентка кафедри медіа-комунікацій соціологічного факультету Харківського Каразінського університету. Обраний логотип, на якому зображено два перехрещені кола жовтого і синього кольорів, що утворюють на перетині зелений лист, відтепер використовуватиметься як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках держави. Таким чином, Поліна, п’ятикурсниця провідного  університету держави, внесла до скарбнички альма матер ще один аргумент на користь того, що у КРАЩОГО – ВСЕ КРАЩЕ! А ще – КЛАСИКА СПРАВЖНЯ це та, ЩО ВИПЕРЕДЖАЄ ЧАС!

П’ятикурсниця Поліна Макарова, розробила перший український знак, що маркуватиме вітчизняні органічні товари.  Дівчина стала кращою на всеукраїнському конкурсі серед 75 конкурентів із 17 міст. Гармонійний логотип поєднує кольори українського прапора та традиційний для еко-дизайну зелений колір. Поліна говорить, що графічний дизайн став сімейною справою: її батьки та тітка з дядьком працюють з українськими та закордонними компаніями.

«Мені цікава тема натурального, корисного, чистого, − розповідає Поліна. − Фермерство, здорове харчування зараз в тренді у всьому світі. Наприклад, у фільмі «Інтерстеллар» фермери − найважливіші люди, а у фільмі «Гра на зниження» людина, яка пішла із банківського бізнесу, вважає, що валюта майбутнього − це насіння».

Своїми міркуваннями з приводу органічних і екологічних цінностей Поліна ділиться під час майстер-класів «Зеленої школи» і доповідей на профільних конференціях. Студентка планує закінчити магістратуру в Каразінському університеті та продовжити навчання закордоном. А  працювати та розвивати еко-тематику буде в Україні.

Я. ОЛЬГІНА.