Середа, вересня 18, 2019

Загальноуніверситетська
газета
№ 7 (4016)
вівторок 8 квітня
2014 р.

З 1 січня 1817 р. Харківський університет видавав "Харьковские известия", з 8 квітня 1927 р. - "Робітник освіти", з 15 грудня 1928 р. - "Іновець", з 1 січня 1930 р. - "За нові кадри", з 1 січня 1936 р. - "За більшовицькі кадри", з 1 січня 1947 р. - "Сталінські кадри", з 1 січня 1957 р. - "Харківський університет" (вперше номер з такою назвою з'явився 19 грудня 1945 р.).

Газета нагороджена Почесною грамотою Державного комітету у справах преси, телебачення та радіомовлення України.

Соціологічний

Соціологічний факультет нашого університету – перший за часом заснування соціологічний факультет в Україні. У цьому році відзначатимо 20 річницю з часу його заснування.

На сьогодні на факультеті здійснюється підготовка бакалаврів та магістрів із напрямів «соціологія», «політологія», «соціальна робота» (магістерська програма) та «медіа-комунікації» (магістерська програма). Щодо останньої програми, то вона є експериментальною та унікальною в Україні (термін підготовки 1,5 роки за денною формою і 2 роки заочно).

Кожного року факультет пропонує своїм студентам нові спеціалізації. На сьогодні це «Соціокультурна експертиза», «Соціальні структури та процеси», «Реклама та зв’язки з громадськістю», «Комунікативний менеджмент», «Методи соціологічних досліджень», «Політичний маркетинг і політичне консультування», «Політична соціологія», «Соціальний менеджмент», «Соціальна безпека», «Методи маркетингових досліджень».

Студенти-соціологи, соціальні працівники, політологи, майбутні фахівці з медіа-комунікацій вивчають понад 100 різноманітних курсів, серед яких методологія та організація соціологічних досліджень, соціологічні основи маркетингу, конфліктологія, паблик рілейшнз, соціологія реклами, соціологія масових комунікацій, соціологічні методи вивчення ринку, технології електоральних соціологічних досліджень, теорія міжнародних відносин, порівняльна політика, історія та теорія політичних партій, політичні еліти та лідерство, політична іміджелогія, графічний дизайн, медіа критика, візуальна культура, соціальна політика тощо.

Випускники факультету працюють в університетах, рекламних та маркетингових агенціях, засобах масової інформації, прес-службах, фірмах з вивчення громадської думки, органах державного управління та місцевого самоврядування, соціальних службах тощо.

Студенти факультету зазвичай беруть активну участь у численних конкурсах, олімпіадах тощо. Лише минулого навчального року вони посіли призові місця на Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт із соціології, політичних наук, з питань євроатлантичної інтеграції, Всеукраїнській студентській олімпіаді з соціології, ІІ регіональному студентському конкурсі PR–проектів.

Помітною подією у міжнародному соціологічному товаристві став 1 Конгрес Соціологічної асоціації України «Соціологія в ситуації соціальних невизначеностей» ( в його роботі взяли участь близько 600 науковців з близького і далекого зарубіжжя).

Факультет має сучасну матеріальну базу (кілька десятків комп’ютерів з доступом до Internet, два комп’ютерних класи тощо) та постійно докладає багато зусиль щодо її оновлення та розвитку інфраструктури. Так, цього року оновлено комп’ютерний клас, відремонтовано низку аудиторій та кафедр, коридорів факультету. Серед найближчих планів – ремонт та облаштування найсучаснішим обладнанням мультимедійної аудиторії.

Проф. В. НІКОЛАЄВСЬКИЙ, декан соціологічного факультету.