Середа, вересня 20, 2017

Загальноуніверситетська
газета
№ 7 (4016)
вівторок 8 квітня
2014 р.

З 1 січня 1817 р. Харківський університет видавав "Харьковские известия", з 8 квітня 1927 р. - "Робітник освіти", з 15 грудня 1928 р. - "Іновець", з 1 січня 1930 р. - "За нові кадри", з 1 січня 1936 р. - "За більшовицькі кадри", з 1 січня 1947 р. - "Сталінські кадри", з 1 січня 1957 р. - "Харківський університет" (вперше номер з такою назвою з'явився 19 грудня 1945 р.).

Газета нагороджена Почесною грамотою Державного комітету у справах преси, телебачення та радіомовлення України.

Соціологічний факультет

Соціологічний факультет


Соціологічний факультет нашого університету було засновано у 1990 р. Він став першим серед подібних факультетів в університетах України. Уже більше 20 років наш факультет займає провідні позиції в сфері соціологічної освіти і науки. На шести кафедрах здійснюється підготовка близько 700 студентів: бакалаврів за напрямами «соціологія», «політологія» та магістрів, спеціалістів за спеціальностями «соціологія», «соціальна робота», «політологія» та «медіа-комунікації», яка є унікальною магістерською програмою в Україні..
Кожного року факультет пропонує своїм студентам нові спеціалізації. На сьогодні це «Соціокультурна експертиза», «Соціальні структури та процеси», «Реклама та зв’язки з громадськістю», «Комунікативний менеджмент», «Методи соціологічних досліджень», «Політичний маркетинг і політичне консультування», «Політична соціологія», «Соціальний менеджмент», «Соціальна безпека», «Методи маркетингових досліджень».
Студентам-соціологам, соціальним працівникам, політологам та фахівцям з медіа комунікацій пропонуються десятки різноманітних навчальних курсів, серед яких методологія та організація соціологічних досліджень, соціологія молоді, економічна соціологія, соціологічні основи маркетингу, конфліктологія, зв’язки з громадськістю, соціологія реклами, соціальна робота з групами ризику, соціологія масових комунікацій, технології електоральних соціологічних досліджень, теорія міжнародних відносин, історія та теорія політичних партій, політичні еліти та лідерство, політична іміджелогія, медіа-теорія, Інтернет-комунікації та кіберкультура, оптичні медіа та візуальна культура, медіа-мистецтво тощо.
Факультет має розгалужену мережу баз практик. Випускники факультету працюють в органах державного управління та місцевого самоврядування, університетах, рекламних, маркетингових, туристичних та рекрутингових агенціях, медіа бізнесі, прес-службах, фірмах з вивчення громадської думки, соціальних службах тощо.


Проф. В. М. НІКОЛАЄВСЬКИЙ, декан соціологічного факультету.