Вівторок, травня 24, 2022

Загальноуніверситетська
газета
№ 7 (4016)
вівторок 8 квітня
2014 р.

З 1 січня 1817 р. Харківський університет видавав "Харьковские известия", з 8 квітня 1927 р. - "Робітник освіти", з 15 грудня 1928 р. - "Іновець", з 1 січня 1930 р. - "За нові кадри", з 1 січня 1936 р. - "За більшовицькі кадри", з 1 січня 1947 р. - "Сталінські кадри", з 1 січня 1957 р. - "Харківський університет" (вперше номер з такою назвою з'явився 19 грудня 1945 р.).

Газета нагороджена Почесною грамотою Державного комітету у справах преси, телебачення та радіомовлення України.

Проекти

KARAZIN STARTUP WEEK

ВІД РЕДАКЦІЇ: Денис Станиславович ДАВИДОВ – організатор конкурсу «Karazin startup week», поділився інформацією стосовно конкурсу.

Розкажіть про сам конкурс.

Конкурс був створений у 2007 році. Щорічно участь беруть від 100 чоловік, усі ці люди студенти каразінського. Студенти групуються в команди, зазвичай команда складається з 3-4 чоловік. Конкурс триває протягом трьох місяців, починається у вересні і закінчується фіналом у грудні, і за цей час учасники повинні підготовити свій проект, який у подальшому стане працювати на них і, можливо, принесе гарний заробіток. У фіналі учасники конкурсу мають привілегію: можливість поспілкуватися з організаторами та креативними директорами, які можуть допомогти у втіленні ідей.

Хто став переможцем у 2020 році?

У 2020 році переможницями стали студентки каразінської школи бізнесу. Дівчата, разом із факультетом комп`ютерних наук, розробили телеграм бота, який розробляв креативні ідеї для компаній.

Які подарунки вручаються учасникам?

У минулих роках це були дуже класні грошові нагороди, від 20 до 30 тисяч гривень. На жаль, у 2020 році грошовий приз не здивував, бо пандемія коронавірусу стала на заваді.

Чим цей конкурсу унікальний?

По-перше, це зв`язки, можна не тільки зібрати команду однодумців, але й вигадати щось таке, що у подальшому може принести гарні плоди. У кожному сезоні представляються 50-60 проектів і над цим дуже цікаво спостерігати, бо молодь працює, вигадує та командно креативить.

 

Які проекти вже працюють?

Було запущено один з найуспішніших магазинів по продажу речей з USA. Одна дівчинка вигадала крутий маркетинговий хід, який допоміг їй у продажі крафтового варення, зараз вона успішно цим займається та розвиває власний бізнес. Є команди,  які не змогли отримати призове місце, коли брали вперше участь, але попрацювавши, побачивши та відчувши деякі деталі, вони із легкістю перемогли у наступних іграх. Наприклад, є такий заклад, як «Пьяная вишня», «Candy Bar» – це всі ті заклади, які створено нашими учасниками.

Б.БРЕГ