Вівторок, травня 24, 2022

Загальноуніверситетська
газета
№ 7 (4016)
вівторок 8 квітня
2014 р.

З 1 січня 1817 р. Харківський університет видавав "Харьковские известия", з 8 квітня 1927 р. - "Робітник освіти", з 15 грудня 1928 р. - "Іновець", з 1 січня 1930 р. - "За нові кадри", з 1 січня 1936 р. - "За більшовицькі кадри", з 1 січня 1947 р. - "Сталінські кадри", з 1 січня 1957 р. - "Харківський університет" (вперше номер з такою назвою з'явився 19 грудня 1945 р.).

Газета нагороджена Почесною грамотою Державного комітету у справах преси, телебачення та радіомовлення України.

Студентське самоврядування

 

Секрети інформаційного відділу Студради

ВІД РЕДАКЦІЇ: Аліса МАЛИНОВСЬКА керівник Інформаційного відділу Студентської ради університету. Третьокурсниця економічного факультету, за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування» в Раді відповідає за інформаційну політику.


Аліна: «Найперше: я щаслива, що маю можливість працювати та навчатися у Каразінському університеті». І ось уже два роки керую інформаційним відділом  Студради. Тут  я з першого курсу. Мріяла потрапити у цей студентський світ, який працює для студетів, створює свої проекти, плани, все організовує і, що найголовніше, робить це із величезною любов`ю. На першому курсі я розпочала писати звичайні пости для соціальних мереж, мені це дуже подобалося і я вирішила, що потрібно розвиватися у цьому напрямі. Я люблю працювати з людьми, люблю спілкування. До студентської ради я прийшла для того, щоб знайти нових друзів, прийшла до людей. Це дає  гарний досвід з комунікації: ти спілкуєшся з різними особистостями, з різними характерами,  і це дуже професійно. Я організовую подальшу роботу кожного, хто є у команді інформаційного відділу. Саме завдяки СР (студентській раді) я зрозуміла, що, можливо, мені не потрібно йти навчатися по спеціальності, а краще продовжити вивчати соціальні мережі та їх розвиток».


Розкажи про свої обов'язки?

Інформаційний відділ – дуже важлива частинка СР, бо всі івенти, концерти, події – повинні бути висвітлені та донесені кожному студенту. Головне для нас – знати все, що відбується в університетських стінах, висвітлювати це за допомогою соцмереж. Будь-яка платформа любить стабільність, своєчасність та інформативність. У соціальній мережі Instagram ми плануємо пости на місяць вперед, бо таким чином набагато легше та зручніше працювати. Іноді буває так, що заплановані тексти та візуальна інформація не підходить. Останній раз це було з карантином, коли нам негайно потрібно повідомити про те, що університет переходить на онлайн роботу, а візуалу та тексту не було. Бувають різні ситуації, але для того це і студентська рада, ми всі вчимося працювати: і самі, і з колективом. Візуальною частиною займається Марія КОВАЛЬОВА, другокурсниця соціологічного факультету. У вересні прийдуть нові першокурсники і наше завдання долучити до роботи і їх. Зараз ми розробляємо проект, який чітко окреслить та розповість про студентську раду: навіщо приєднуватися до нас, чим ми займаємося, які відділи у нас існують і таке ін.

 

Мені не подобається слово «обов'язки», бо студенти, які знаходяться у СР – працюють за власною ініціативою. І все що ми робимо – це йде від власних побажань. У мої обов`язки входить: комунікація з іншими підрозділами, ведення всіх соцмереж та проведення BrainStorm, де ми розроблюємо, вигадуємо нові теми для постів та роликів у Tik Tok. Я особисто контролюю: Instagram, Facebook, Tik Tok та Telegram.. Tik Tok – платформа, яка з'явилася нещодавно, головна мета – розваги через відео. Telegram – месенджер, яким користується більшість студентів, СР має власний канал, який висвітлює актуальні університетські події та новини. Facebook – адміністративна платформа, яка поєднана із Instagram. Над Instagram у нас працюють: Марія ЯКУШЕВА, Ксенія Рижих, Анна КОРОБКО, Катерина СОПЕЛЬНІКОВА, Тетяна СЕНЕГА, Анастасія СМОЛЯК. Дана  платформа розрахована на викладачів та адміністрацію університету. Головна мета – це створення іміджу студентської ради, як однією з рушійних організацій, до якої можуть звернутися  студенти.

У наших планах  подальший розвиток соціальних мереж. Окрім того, ми хочемо активно просувати Tik Tok, а для цього потрібно багато працювати,  показати її так, щоб це відео «залетіло» та стало популярним. Де беремо ідеї? «Нове – це добре забуте старе». Ми підтримуємо цю думку, тому шукаємо, беремо ідеї у старих стінах,  інших університетів, намагаємося підлаштовуватися під тренди, щоб студентам було цікаво.

 

Як працюєте з командою?

Раніше зустрічі проходили у студентській раді наживу, а сьогодні зустрічаємося у ZOOM. Студентське самоврядування відбирає багато часу, тому я розподіляю навантаження. Адже інформаційна робота - постійна, без перебоїв, а це непросто. Для мене робота в СР – відпочинок у деяких випадках, бо ти змінюєш спектр дій і це гарно впливає на твою працездатність.

Ю.БРЕГ