Субота, жовтня 23, 2021

Загальноуніверситетська
газета
№ 7 (4016)
вівторок 8 квітня
2014 р.

З 1 січня 1817 р. Харківський університет видавав "Харьковские известия", з 8 квітня 1927 р. - "Робітник освіти", з 15 грудня 1928 р. - "Іновець", з 1 січня 1930 р. - "За нові кадри", з 1 січня 1936 р. - "За більшовицькі кадри", з 1 січня 1947 р. - "Сталінські кадри", з 1 січня 1957 р. - "Харківський університет" (вперше номер з такою назвою з'явився 19 грудня 1945 р.).

Газета нагороджена Почесною грамотою Державного комітету у справах преси, телебачення та радіомовлення України.

Найкраще місто на Землі!

"Парк парків" в "Екополіс ХТЗ"

ВІД РЕДАКЦІЇ. На території легендарного  ХТЗ – Харківського тракторного заводу - Почесний професор Харківського університету  харківський бізнесмен О.В.ЯРОСЛАВСЬКИЙ  створює  «парк-парків в в «Екополіс ХТЗ».

На фото: директор керуючої компанії "Екополіс ХТЗ" Віталій Баранников (прес-служба)

Бізнес-парк високих технологй "Екополіс ХТЗ" стане не просто   "парком парків". Про це повідомив директор керуючої компанії "Екополіс ХТЗ".  Він стане індустріальним парком. Згідно концепції, індустріальний кластер матиме 5-компонентний функціонталій. В.  Баранников  під час Mintrans Forum: «"Наше завдання - побудувати бізнес-парк, який стане агрегатором, "парком парків". Міжнародні консультанти разробили для нас 5-компонентний функціонал - виробництво, логістика, ритейл, офісна нерухомість та житлова нерухомість із необхідною соціальною інфраструктурою (культура, спорт), орієнтована на резидентів "Экополіс ХТЗ". Ми їх скомпонували умовно в індустріальний, технологічний та retail&entertainment кластери. Перед нами стоїть завдання развивати інноваційне виробництво, і для цього ми йдемо за ланцюжком: створення вартості: освіта, наука, R&D, експериментальне виробництво і потім серійне виробництво".

Задіяні найвідоміші у світі профільні консультанти, кращі міжнародні архітектори та дизайнери. На сьогодні своє бажання стати резидентами "Экополісу ХТЗ" висловили та закріпили відповідними меморандумами Dell, HP, Huawei, ZTE та ін.. .За підсумками харківського форуму індустріальний кластер, вірогідно, поповниться ще одним машинобудівельним проектом - турецькою корпорацією Karsan, яка розглядає розміщення тут  свого виробництва.

В.о. мера Харкова Ігор Терехов розповів  журналістам, що домовився із керівниками цієї компанії про закупівлю автобусів для поточних потреб  міського громадського транспорту та є домовленість про подальшу  організацію іх збирання.. «А це дає місту близько 300 рабочих місць. Харківський  трамвай, який буде створюватися на майданчику "Екополіса ХТЗ", і ось – тепер ще й автобуси запустять»,  сказал він. "Экополіс ХТЗ" планують до 2033 р. залучити понад $1 млрд і стати центром національного проекта "Українська Кремнієва долина", реалізацією якого за дорученням президента Володимира Зеленського в Харкові займаються О.В.Ярославський та місцева влада.

 

О.ДЕУС