Неділя, травня 29, 2022

Загальноуніверситетська
газета
№ 7 (4016)
вівторок 8 квітня
2014 р.

З 1 січня 1817 р. Харківський університет видавав "Харьковские известия", з 8 квітня 1927 р. - "Робітник освіти", з 15 грудня 1928 р. - "Іновець", з 1 січня 1930 р. - "За нові кадри", з 1 січня 1936 р. - "За більшовицькі кадри", з 1 січня 1947 р. - "Сталінські кадри", з 1 січня 1957 р. - "Харківський університет" (вперше номер з такою назвою з'явився 19 грудня 1945 р.).

Газета нагороджена Почесною грамотою Державного комітету у справах преси, телебачення та радіомовлення України.

Група моя студентська!

Комунікація студентів під час дистанційного навчання

ВІД РЕДАКЦІЇ. У жовтні 2020 р. група ЛЖ-2 заочного відділення філфаку поповнилася новими студентами. Тепер їх дванадцятеро! Чим більше людей, тим важче дається комунікація, тим складніше донести до всіх інформацію та бути впевненим, що тебе почули. Як з цим справи у ЛЖ-2  та які методи вони використовують у часи комунікаційного навчання?

"У першу чергу, ми маємо спеціальний чат групи в, напевно, найпопулярнішому мессенджері молоді - Telegram. Власне, там ми й підтримуємо комунікацію", - розповідає вчорашня  староста групи - Червяцова Альона. Так, ми маємо свій власний чат, де студенти вирішують усі наважливі питання, передають завдання та допомагають один одному. Особливо пожвавився чат під час зимової сесії з 11 січня. "Кожного  дня там можна було  побачити сотні нових повідомлень, у кожного студента багато питань: де знайти завдання, коли починається іспит і чи відомі вже бали за чергову письмову роботу. Кожен хоче отримати відповідь якомога швидше", - ділиться своїми спостереженнями Срібняк Софія.

Абсолютно звичайна поведінка групи під час сесії: у кожного студента безліч питань, якими він ділиться із друзями і  на які він хоче моментально отримати відповіді. Тут нам і допомагає телеграм. Існує безліч функцій, завдяки яким кожен учасник чату може з легкістю знайти потрібне повідомлення, скориставшись "пошуком", також можна закріпити кілька повідомлень і вони завжди будуть на увазі. У ЛЖ-2 це посилання на різні ZOOM конференції, а також розклади занять та іспитів.

"Ми намагаємося завжди допомогти один одному, відповісти на будь-яке питання, підказати щось щодо виконання завдань, поділитися власною думкою та досвідом. Я б сказала, що ми згуртована  група та працюємо як одна команда. Ніхто нічого не приховує, ніхто не і намагається підставити іншого. Гадаю, що в цьому наш чат дуже нам допомагає, і кожен завжди може звернутися за допомогою з будь-якого питання, а інші з радістю допоможуть. І це стосується не тільки навчання", - розповідає студентка Стеценко Аліна.

Ось так група ЛЖ-2 впоруюється із труднощами комунікації в сучасних реаліях. Як  бачимо, студенти відмінно вирішують усі проблеми, що виникають під час дистанційного навчання, завдяки чуйному та доброзичливому ставленню один до одного. Бажаю групі ЛЖ-2 не зупинятися на досягнутому та успішно рухатися вперед.

Валерія ГЕТЬМАНСЬКА, студентка.