Вівторок, травня 17, 2022

Загальноуніверситетська
газета
№ 7 (4016)
вівторок 8 квітня
2014 р.

З 1 січня 1817 р. Харківський університет видавав "Харьковские известия", з 8 квітня 1927 р. - "Робітник освіти", з 15 грудня 1928 р. - "Іновець", з 1 січня 1930 р. - "За нові кадри", з 1 січня 1936 р. - "За більшовицькі кадри", з 1 січня 1947 р. - "Сталінські кадри", з 1 січня 1957 р. - "Харківський університет" (вперше номер з такою назвою з'явився 19 грудня 1945 р.).

Газета нагороджена Почесною грамотою Державного комітету у справах преси, телебачення та радіомовлення України.

Трибуна декана

 

 

Юристи в умовах карантину

 

Юридичний факультет Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна повноцінно працює в нових умовах антивірусного карантину. Для забезпечення ефективного навчального процесу, ми застосовуємо нові форми та методи дистанційного навчання. Ми розуміємо, що перед нами завдання підготовки майбутніх кваліфікованих фахівців, які вміють проводити збір і інтегрований аналіз матеріалів з різних джерел, творчо мислити, володіють дослідницькими вміннями і навичками, здатні орієнтуватися в просторі наукової інформації і сучасних інформаційних технологіях. Саме дистанційні освітні ресурси  дають можливість безпосереднього спілкування студентів з викладачем (онлайн), неперервного контролю якості освоєних знань, здійснення індивідуального підходу в навчанні, адаптації навчального матеріалу до особистого темпу засвоєння кожним студентом.

Перший тиждень дистанційного навчання для науково-педагогічних працівників факультету видався дійсно важким. Адже оновлення вже існуючих дистанційних курсів та створення нових займає не мало часу. Зараз освітній процес здійснюється на навчальній електронній платформі Moodle, Classroom, Zoom, Viber та Telegram.
Для швидкого загального інформування студентів використовується група в Telegram.

Кожна з п’яти кафедр має свою специфіку викладання навчальних дисциплін тому використовує різні методи і форми дистанційного навчання: звичайні лекції замінені відео-конференціями, слайд-лекціями, місце практичних занять займають індивідуальні завдання на дистанційних платформах, проведення тестів завдяки платформі Moodle та Google forms. Як бачимо, аудиторно-практичне проведення пар трансформувалося у віртуальне на основі застосування платформи Google Classroom. Звичайно, як будь-які зміни ці процеси мають свої плюси і мінуси. Серед позитивних сторін дистанційно-діджиталізованого навчання можемо виділити:  простота, зручність, доступність, оперативність; можливість створювати і перевіряти завдання в електронній формі, які автоматично систематизуються в структуру папок і документів; оновлення інформації про виконані роботи в реальному часі;- викладач може оперативно перевірити всі роботи, виставити оцінки і додати свої коментарі;- встановлення дедлайнів. Мінусами дистанційного навчання є відсутність «живого» спілкування зі студентами, коли викладач може візуально спостерігати зацікавленість та рівень засвоєного матеріалу начальної дисципліни; відсутність застосування набутих теоретичних знань на лекційних заняттях на практиці, для прикладу проведення практичних занять з урахуванням профільних спеціальностей.

У будь-якому разі, дистанційне навчання сприяє набуттю нових компетентностей студентів юридичного факультету, що є вимогою діджиталізації суспільства.

Проф. Т.КАГАНОВСЬКА, декан юридичного факультету.