Четвер, квітня 18, 2024

Загальноуніверситетська
газета
№ 7 (4016)
вівторок 8 квітня
2014 р.

З 1 січня 1817 р. Харківський університет видавав "Харьковские известия", з 8 квітня 1927 р. - "Робітник освіти", з 15 грудня 1928 р. - "Іновець", з 1 січня 1930 р. - "За нові кадри", з 1 січня 1936 р. - "За більшовицькі кадри", з 1 січня 1947 р. - "Сталінські кадри", з 1 січня 1957 р. - "Харківський університет" (вперше номер з такою назвою з'явився 19 грудня 1945 р.).

Газета нагороджена Почесною грамотою Державного комітету у справах преси, телебачення та радіомовлення України.

Наукова продукція

«Срібло» на виставці

ВІД РЕДАКЦІЇ: «Срібло» на 19-ій виставці-конкурсі навчальної та наукової літератури за напрямком «Навчальна література для загальноосвітньої школи» та  Дипломом  ІІ ступеня за підручники і навчально-методичні комплекти з німецької мови для 1-го, 5-го та 10-го класів закладів середньої освіти отримала Світлана Іванівна СОТНИКОВА, доцент кафедри німецької філології та перекладу.

Доц.С.І.СОТНИКОВА: «Розробкою навчально-методичних матеріалів для навчання німецької мови я займаюся з 2005 р., коли наш підручник з німецької мови у співавторстві з Білоусовою Т. Ф. став переможцем Всеукраїнського конкурсу підручників. Відтоді такі перемоги стали традиційними. Наразі моєю співавторкою є Гоголєва Ганна Володимирівна, помічник редактора видавництва «Ранок». Щороку наші праці стають переможцями Всеукраїнського конкурсу підручників. Особливістю наших розробок є комплексний характер, і в цьому ми були першими серед вітчизняних авторів підручників німецької мови. Ми послідовно розробляли і продовжуємо створювати комплекти, до яких, окрім підручників, входять також робочі та тестові зошити, книги для читання, диски з аудіозаписами, книги для вчителя, флеш-картки та додаткові матеріали на онлайн-ресурсах видавництва. Всі компоненти НМК взаємопов’язані між собою та доповнюють один одного і відзначаються інтерактивним характером, широкою палітрою вправ та завдань, які реалізують комунікативний та діяльнісний підходи, орієнтовані на вікові особливості школярів та сприяють активізації їх навчально-пізнавальної роботи. Слід відзначити також автентичність матеріалів. Окрім того, рецензування, мовна редакція і запис аудіоматеріалів здійснюється носіями мови.

Важливу роль у навчанні школярів німецької мови відіграє мотивація. Її підвищенню сприяє значна кількість інтерактивних завдань та онлайн-матеріалів. Ці завдання позначаються в підручниках та робочих зошитах за допомогою QR-коду і можуть виконуватися учнями самостійно в позаурочний час. Значну самостійність передбачає також проектна робота, пропозиції щодо якої містяться в кінці кожного розділу підручника. Ми сподіваємося, що наші підручники допоможуть учням не лише у процесі вивчення німецької мови, але й у становленні та розвитку їх особистості.

Приємно, що наші  підручники отримують схвальні відгуки вчителів та учнів. Особливу радість викликало визнання нашої роботи  в стінах рідного університету. Це надихає на подальшу роботу».

Доц. С.СОТНИКОВА, кафедра німецької філології та перекладу.