Вівторок, квітня 23, 2024

Загальноуніверситетська
газета
№ 7 (4016)
вівторок 8 квітня
2014 р.

З 1 січня 1817 р. Харківський університет видавав "Харьковские известия", з 8 квітня 1927 р. - "Робітник освіти", з 15 грудня 1928 р. - "Іновець", з 1 січня 1930 р. - "За нові кадри", з 1 січня 1936 р. - "За більшовицькі кадри", з 1 січня 1947 р. - "Сталінські кадри", з 1 січня 1957 р. - "Харківський університет" (вперше номер з такою назвою з'явився 19 грудня 1945 р.).

Газета нагороджена Почесною грамотою Державного комітету у справах преси, телебачення та радіомовлення України.

Історики

Творчий процес

Проф. С. І. ПОСОХОВ читає першокурсникам-історикам «Вступ до спеціальності»: «Першокурсникам важко відразу після школи зрозуміти, що таке університет. Саме це  я і намагаюся  пояснити. Для цього даю різнопланові завдання на вибір. Однією із форм роботи є написання есе у довільній формі (можна навіть віршованій) на тему «Моє розуміння університету». Я вимагаю від студентів, щоб  робота була самостійною.  Пропоную студентам взяти участь в науковому проекті, який кафедра історіографії, джерелознавства та археології робить спільно з Музеєм історії університету.  Цей проект  пов’язаний зі збором спогадів про Харківський університет. Кожному бажаючому студенту надають кандидата, якого потрібно опитати за спеціальною анкетою, а потім зробити транскрипцію аудіозапису розмови. Зазначений проект триває вже декілька років. На сьогодні зібрано майже 300 таких інтерв’ю,  які зберігаються в Музеї історії університету.  Це досить складна робота, тому цей варіант у цьому році обрали 9 студентів. Ще одна форма роботи – квест «Університетськими місцями пам’яті». Самому квесту передує підготовка: студенти мають підготуватися з історії університету, почитати відповідну літературу. На квест  записалося 55 осіб.  Звичайно, є й такі, яким усе байдуже. Їх небагато. Намагаюся відверто поговорити з кожним із них, при цьому задаю запитання не лише з історії університету, а й «про життя». Можливо вони помилилися, коли обрали наш факультет та наш університет. Втім, хочеться сподіватися, що просто їхня адаптація до вимог університету затягнулася в часі. Адже університет для талановитих, креативних, ініціативних, критично мислячих людей. Втім, також очевидно, що талант без напруженої праці не дасть результату. Відповідно, завдання цього курсу я бачу й в тому, щоби навчити студентів працювати по-університетські: вільно обираючи сферу своїх зацікавлень, але відповідально, із захопленням і систематично.

Усі студенти, які активно працювали під час семестру, без проблем отримали заліки. Викладання – це творчий процес!»

 

Карина ТАРАСЕВИЧ.