Неділя, вересня 15, 2019

Загальноуніверситетська
газета
№ 7 (4016)
вівторок 8 квітня
2014 р.

З 1 січня 1817 р. Харківський університет видавав "Харьковские известия", з 8 квітня 1927 р. - "Робітник освіти", з 15 грудня 1928 р. - "Іновець", з 1 січня 1930 р. - "За нові кадри", з 1 січня 1936 р. - "За більшовицькі кадри", з 1 січня 1947 р. - "Сталінські кадри", з 1 січня 1957 р. - "Харківський університет" (вперше номер з такою назвою з'явився 19 грудня 1945 р.).

Газета нагороджена Почесною грамотою Державного комітету у справах преси, телебачення та радіомовлення України.

Медики

Для КРОК-1 проаналізовано 65 тис. тестів

ВІД РЕДАКЦІЇ. Доц. О. П. КОЗЛОВ – куратор дистанційної підготовки до інтегрованих ліцензійних іспитів «КРОК-1. Загальна лікарська підготовка» (українською, англійською та російською мовами) та «КРОК-2. Загальна лікарська підготовка» (українською та російською мовами) студентів медичного факультету.

Доц. О. П. КОЗЛОВ: «У осінньому семестрі традиційно викладаю «Мікробіологію, вірусологію та імунологію» на 2 та 3 курсах. Для 3 курсу на іспит виноситься 100 тестових завдань за матеріалом всіх трьох семестрів вивчення дисципліни.

У структуру практичних занять для студентів 2 та 3 курсів інтегрована підготовка до «КРОК-1. Загальна лікарська підготовка» за темами «Мікробіології, вірусології і імунології». З загальної бази доступних тестів (понад 65 000 тестових завдань) були відібрані тестові завдання з дисципліни, сортовані за темами, видалено некоректні тести та ті, що повторюються, в результаті чого отримана база тестів з дисципліни, яка включає близько 1200 тестових завдань. Наприклад, під час розбору теоретичного матеріалу за темою «Ентеробактерії» відразу  проходимо тестові завдання за нею. Студенти 3 та 6 курсу паралельно розглядають дистанційну підготовку до іспитів «КРОК-1. Загальна лікарська підготовка» та «КРОК-2. Загальна лікарська підготовка». Використання дистанційних технологій навчання дозволяє скоротити час студентів та надати їм можливість підготовки до іспитів без прив’язки до вільного часу викладача чи завантаженості комп’ютерних класів факультету. Під час розробки дистанційних курсів значну частину часу займає форматування тестових завдань, тобто їхня підготовка до імпорту в дистанційну систему. Викладачі за власною ініціативою обробляють тести для курсів. Жартома називають це «домашніми завданнями». Розроблені дистанційні курси – лише стартовий майданчик, на базі якого викладачами факультету можуть бути створені підкурси з окремих тем та дисциплін. Навесні наступного року презентуємо всі шість дистанційних курсів».

Карина МОСЬПАН.