Четвер, вересня 19, 2019

Загальноуніверситетська
газета
№ 7 (4016)
вівторок 8 квітня
2014 р.

З 1 січня 1817 р. Харківський університет видавав "Харьковские известия", з 8 квітня 1927 р. - "Робітник освіти", з 15 грудня 1928 р. - "Іновець", з 1 січня 1930 р. - "За нові кадри", з 1 січня 1936 р. - "За більшовицькі кадри", з 1 січня 1947 р. - "Сталінські кадри", з 1 січня 1957 р. - "Харківський університет" (вперше номер з такою назвою з'явився 19 грудня 1945 р.).

Газета нагороджена Почесною грамотою Державного комітету у справах преси, телебачення та радіомовлення України.

Мить

 

Як перетворити ідею в бізнес, або як стати студентом-підприємцем

ВІД РЕДАКЦІЇ. Протягом трьох місяців успішні студенти різних факультетів розробляли власні бізнес-проекти в рамках конкурсу «Karazin Start Up Week». У заході взяло участь 204 особи 17 факультетів Університету та інших ВНЗ Харкова. Переможцями стали: команда ФКН «BFB Workshop», до складу якої ввійшли Дар’я Шевкопляс, Анастасія Ружанська, Олег Рідозуб, Костянтин Бондаренко (проект зі створення нової механічної клавіатури власної розробки); команда ННІ «Каразінська школа бізнесу» «SNAD», членами якої виступали Олександр Мамедов, Микита Гупал, Артем Шарапов, Данило Шарапов (перші в Україні почали розповсюджувати магніти для шнурків); команда студентів факультету психології та соціологічного факультету «Night LED», учасниками якої були Iрина Сова, Дарiя Лiнець, Ганна Гула, Маргарита Чернiкова, Iрина Стьопкiна (займаються виробленням та реалізацією нічників з LED-лампами власної конструкції). Детальніше про подію нам розповів керівник напрямку розвитку підприємницьких ініціатив, заступник директора центру інноваційних методів освіти KBS та власне ініціатор проекту Денис Станіславович ДАВИДОВ.


Д. С. ДАВИДОВ: «До півфіналу проекту «Karazin Start Up Week» потрапили 24 проекти з реального бізнесу, а до фіналу – 8 проектів. Ми хвилювалися, чи знайде відгук такий формат у студентів, тож були напрочуд раді, коли почули стільки цікавих ідей. До того ж представниками стали не лише каразінці, ми відкриті для студентів з будь-яких ВНЗ. Цікаво, що найактивнішими виявилися студенти з ФКН, факультету іноземних мов, психології та соціології.  У складі команд було від 4 до 6 осіб. Їм встановили чітку мету, яка складалася з трьох напрямків: вироблення продукції (production), сервіс (services), інвестиційний бізнес (investment business). Окрім переможців, мені запам’яталася збірна команда ФКН та студентів ХНУРЕ, які розробили проект про велостанції, який був презентований депутатам Харківської міської ради. У рамках заходу відбувалися зустрічі з учасниками проекту, де використалася передова методологія Lean Start-up для підтримки проектів. Головним завданням проекту є підтримання ідей команд, ми ні в якому разі не виконували за них роботу, лише допомагали шукати інвесторів та шляхи реалізації продукту. Наша команда займається удосконаленням наступного «Karazin Start Up Week», який стане ще цікавішим для учасників.

В той же час для студентів Університету був запропонований курс «Business creation» - як покрокова інструкція для створення бізнесу. Слухачам курсу пропонувалися лекції від шести викладачів-практиків Каразінської школи бізнесу. Паралельно в рамках щотижневої серії лекцій «One step ahead» для студентів виступили іноземні  та вітчизняні лектори, зокрема: Йорг Франке – спеціаліст з біржової торгівлі, співзасновник та керівник Crowdfund Capital Advisors, підприємець, автор декількох книг та статей – Джейсон Бест, який увійшов до рейтингу топ-10 спеціалістів з краудфандингу у світі за версією Forbs, а також Стейсі МакКаскілл – американський професор та засновниця власного стартапу «Fishwithme.net» та багато інших фахівців.

Для студентів Університету ми провели чемпіонат з вирішення кейсів разом з IT-компанією «Vilmate», яка за 5 років зросла з 5 до 80 працівників і по суті теж є стартап-проектом. 5 фіналістів пройшли співбесіду, були запрошені на платне стажування та отримали роботу в компанії. Цікаво, що роботу отримали спеціалісти з розширення ринку збуту, які не мають освіти в IT-сфері.

Також був проведений інноваційний «корпоративний курс» від логістичної компанії Good Logistics, під час якого студенти пройшли навчання всередині компанії протягом 3-х тижнів. Це був дуже корисний та новаторський досвід, який ми плануємо продовжувати і надалі.

Ще один проект – Business Days стартує у травні. Ми чекаємо ініціативних та творчих студентів, які в майбутньому зможуть стати справжніми бізнесменами.

Подібні заходи допомагають студентам створювати власні підприємства, знайомитися з успішними представниками бізнес-середовища, навчаються працювати в команді, а також вчаться комерціалізувати свої ідеї. Ми вчимо бути наших студентів на крок попереду в підприємницькій діяльності!».

К. БОНДАР.

"МІС ПРОФКОМ" –

такий титул  виборола  СВИСТУН АННА, учасниця конкурсу "Красуня Університету-2018".  На фото переможницю  вітає голова студентської профспілки Каразінського університету С. С. Махновський. Сергій Сергійович у подарунок від профкому вручив красуні  диплом та цінний подарунок:  сертифікат ювелірного дому Zarina номіналом 2500 грн.