Четвер, квітня 25, 2024

Загальноуніверситетська
газета
№ 7 (4016)
вівторок 8 квітня
2014 р.

З 1 січня 1817 р. Харківський університет видавав "Харьковские известия", з 8 квітня 1927 р. - "Робітник освіти", з 15 грудня 1928 р. - "Іновець", з 1 січня 1930 р. - "За нові кадри", з 1 січня 1936 р. - "За більшовицькі кадри", з 1 січня 1947 р. - "Сталінські кадри", з 1 січня 1957 р. - "Харківський університет" (вперше номер з такою назвою з'явився 19 грудня 1945 р.).

Газета нагороджена Почесною грамотою Державного комітету у справах преси, телебачення та радіомовлення України.

Інтернет

 

 

Як вогонь: і  користь, і шкода…

Тетяна НАЗАРУК, другокурсниця економічного факультету, ЕМ-21:

–   По-перше, Інтернет слугує для мене джерелом пiдготовки до занять в унiверситетi. По-друге, надає  можливiсть спiлкуватися з друзями в онлайн-режимi. Але будьте обережними пiд час розповсюдження особистих даних в  соцiальних мережах.

Доц. Е.О. КОЧАНОВ, заступник декана з навчальної роботи:

– Я використовую Інтернет для вирішення різних завдань,  в  першу чергу, це інформаційне забезпечення  навчального процесу  і адміністративної діяльності.

Майя СОЛЯНИК, другокурсниця  філологічного факультету, ЛР-21:

– Мій час в Інтернеті розподіляю таким чином: 60%  –  читання Вікіпедії і підручників, 20%  –  перегляд фільмів і роликів на Ютубі і решта 20%  –  соцмережі. Вивчаю історію, дивлюся новини, вчу мови, читаю матеріали по дієтології і правильному харчуванню. У мене немає Instagram та ігор. А ще збираю інформацію, адже працюю у "Полтавському Віснику".

Карина БОГДАНОВА, студентка філософського факультету:

–  Спілкуюся з друзями і шукаю потрібну інформацію.

Доц. С.І.  КОРІНЬ, кафедра німецької та французької мов:

–  Використовую соціальні мережі для спілкування з друзями, які живуть за кордоном. Інтернет використовую для пошуку необхідної інформації, при підготовці до занять. І для розваги  –  подивитися улюблений фільм.

Олександр КУЛИК, четвертокурсник історичного факультету, ІС-42:

– Інтернет  –  він як вогонь, може приносити користь, а може і нашкодити. Я зазвичай використовую його для поширення різної громадської і наукової інформації у соцмережах.  Інтернет спрощує пошук літератури і джерел для курсових і дипломних робіт. Втім, в Інтернеті багато "шлаку". Слід мислити критично і відгороджувати себе від такого.

Валерія Ємець, другокурсниця філологічного факультету, ЛЖ-21:

– Сьогодні Інтернет уміщується  в одній лише долоні. Цікаво, чи повірили б у це 50 років тому творці Всесвітньої павутини? Стрибок технологій  від гігантських металевих коробок розміром у декілька метрів до мініатюрних девайсів, –  по-справжньому приголомшливий. Сучасній людині  важко уявити своє життя без Інтернету: уся інформація світу  –  в одній незримій "карті пам'яті".

Зараз на хмарних сервісах я можу зберігати свої доповіді та інші важливі документи.  До моєї уваги безліч онлайн-кінотеатрів. Особисто для мене одна з найкращих рис Інтернету  – його всюдисущність. Я з легкістю можу спілкуватися з друзями з Росії, Польщі, Америки, не витрачаючи на роумінг кошти.

Звісно, я не використовую усі можливості Інтернету на повну силу. Мені зараз окрім пошуку потрібної для навчання інформації, спілкування та забезпечення дозвілля, нічого не потрібно. Можливо, через декілька років я стану більш активним користувачем Всесвітньої павутини.

Маргарита КРИВИЦЬКА, п’ятикурсниця екологічного факультету:

– В основному, я використовую Інтернет для отримання нової інформації у  навчальних цілях. Менша частина часу –  це читання книг, перегляд фільмів англійською мовою та  Інстаграм.

Олександр НОВАК, п’ятикурсник історичного факультету:

– Шукаю різноманітну інформацію. Звичайно, не забуваючи при цьому й про перевірені століттями бібліотеки та архіви. Хоча, слід визнати, що з кожним роком контент в Інтернеті урізноманітнюється, тож ледь не щодня шукаю там як розважальні, так і навчальні матеріали.

Опитувала Карина ТАРАСЕВИЧ.