З 1 січня 1817 р. Харківський університет видавав "Харьковские известия", з 8 квітня 1927 р. - "Робітник освіти", з 15 грудня 1928 р. - "Іновець", з 1 січня 1930 р. - "За нові кадри", з 1 січня 1936 р. - "За більшовицькі кадри", з 1 січня 1947 р. - "Сталінські кадри", з 1 січня 1957 р. - "Харківський університет" (вперше номер з такою назвою з'явився 19 грудня 1945 р.).
ВІД РЕДАКЦІЇ: Ви вже встигли оцінити зміни в фойє актової зали на другому поверсі головного корпусу? Втілювати ідею в життя допомагали у відділі реклами та брендингу.
У фойє зображено нашу Альма матер від 1805 р., року відкриття у Харкові Університету, споруду університету на вулиці Університетській, до днів сьогоднішніх − величний комплекс із головного та північного корпусів, та брендовий напис «Каразінський університет. Класика, що випереджає час» трьома мовами − українською, англійською і латинською. Творіння вражає кожного, хто зупиняється сьогодні перед актовою залою. Сучасно! Творчо! Над новим декором працювали близько місяця. Дизайнер відділу брендингу Ксенія Володимирівна Скіпенко для створення користувалась технікою «скетч» − це був перший і напрочуд вдалий досвід широкомасштабного друку.
«Скетчінг − це мистецтво швидкого малюнка, спосіб зафіксувати свою ідею чи думку на папері. Скетч має мінливий характер, він завжди відчутий автором, можна сказати, що він «живий». Головна мета скетчінгу − спонтанність, тому мистецтво швидкого малюнка захоплює, максимально демонструє творчу думку, відображає індивідуальність стилю. Над цим проектом працювала вся команда відділу реклами та брендингу, а також центру зв'язків з громадськістю. Реальний розмір більшого зображення 14,6х4,6 метра, другий 3,3х4,6 метра», − розповідає Ксенія Володимирівна.
Керівник проекту Ольга Олексіївна Гужва: «Нам вдалося втілили ідею і ми дуже задоволені результатом. Ставили за мету об’єднати різні епохи, тому було обрано саме три споруди − стару будівлю університету і два функціонуючих корпуси. Звичні нам малюнки олівцем із зображенням храму науки і можливості сучасного комп’ютера − завдяки техніці скетч фойє тепер виглядає живіше і просторніше!».
Д. КАЛЬНІЦЬКА.