П'ятниця, листопада 24, 2017

Загальноуніверситетська
газета
№ 7 (4016)
вівторок 8 квітня
2014 р.

З 1 січня 1817 р. Харківський університет видавав "Харьковские известия", з 8 квітня 1927 р. - "Робітник освіти", з 15 грудня 1928 р. - "Іновець", з 1 січня 1930 р. - "За нові кадри", з 1 січня 1936 р. - "За більшовицькі кадри", з 1 січня 1947 р. - "Сталінські кадри", з 1 січня 1957 р. - "Харківський університет" (вперше номер з такою назвою з'явився 19 грудня 1945 р.).

Газета нагороджена Почесною грамотою Державного комітету у справах преси, телебачення та радіомовлення України.

Ярмарок вакансій

Шукаєте роботу? Приходьте до нас!


ВІД РЕДАКЦІЇ. VІІІ Ярмарок вакансій провів Центр працевлаштування студентів та випускників. Упродовж кількох годин студенти знайомилися із роботодавцями, записувалися на співбесіди та консультувалися із кваліфікованими представниками компаній. Потенційні роботодавці пропонували працевлаштування у таких сферах, як IT, продаж, маркетинг, менеджмент, фінанси, туризм, педагогіка, перекладацька справа, інженерія та багато ін.


Р. Ю. ПОМАЗ, заступник директора Центру працевлаштування студентів та випускників:

- Традиційно великий попит з боку ІТ компаній, їх на ярмарку приблизно 50%. Але загалом спектр спеціальностей значно розширився. Наприклад, раніше не було вакансій, пов’язаних із туристичним бізнесом, а цього року до нас долучилися «Premier Palace Hotel Kharkiv», агентство «Воланс». Взагалі, з нами постійно співпрацює близько 70% компаній-учасників ярмарку. Сфера інформаційно-комунікаційних технологій та фінансів користується найбільшим попитом. Багато роботодавців приходить уже з певним набором вакансій і бажає прорекламувати компанію серед студентів, ознайомити їх зі специфікою роботи.

- А мені, студентці філологічного, варто шукати роботу на ярмарку?

- Ми намагаємося максимально охопити усі факультети, набір компаній досить різноманітний. Одним із перших робочих місць може стати кол-центр або банк. Тут нічому дивуватись - для таких посад підходить людина, яка гарно володіє мовою, уміє переконувати. До того ж, у багатьох установах є прес-центри, за допомогою яких можна реалізуватися, зокрема і журналістам. Одна з ключових вимог, яку враховують близько 90% компаній - знання англійської мови на достатньо високому рівні. Також останнім часом роботодавець все частіше обирає недосвідченого співробітника, якому може запропонувати меншу ніж досвідченому зарплатню, і «навчає під себе».

- Це свідчить про те, що варто шукати роботу раніше ніж на п’ятому курсі?

- Той, хто починає пошук роботи раніше, часто має перевагу над випускником, який не переймався питанням кар’єри. Є студенти, які шукають роботу вже з першого та другого курсів. Працевлаштування не означає відмову від повноцінного навчання, адже роботодавці пропонують вакансії з повним та неповним робочим днем, частковою зайнятістю, роботою на відстані. У цьогорічному ярмарку взяли участь більше сорока компаній, тож за бажання можна обрати щось цікаве. Звісно,  багато студентів не усвідомлює необхідність пошуку роботи. Зараз складна економічна ситуація, вакансій менше ніж, наприклад, два роки тому, тож між молодими спеціалістами - жорстка конкуренція. Тому слід жити не  за позаминулорічними стандартами.

- Чи перевіряє Центр працевлаштування результативність заходу?

- Найголовніше наше завдання - надати майданчик для зустрічі студента та потенційного роботодавця. Говорити цифрами складно, адже реєструються лише компанії-учасники. Після закінчення ярмарку ми телефонуємо роботодавцям, і вони дають свою оцінку заходу. Ярмарок вакансій - одна із реальних можливостей знайти гідну роботу, цікаве місце для проходження практики. Кількість відвідувачів заходу свідчить про те, що роботодавці та студенти зацікавлені у співпраці.

О.ЯКОВЧЕНКО.