Вівторок, вересня 19, 2017

Загальноуніверситетська
газета
№ 7 (4016)
вівторок 8 квітня
2014 р.

З 1 січня 1817 р. Харківський університет видавав "Харьковские известия", з 8 квітня 1927 р. - "Робітник освіти", з 15 грудня 1928 р. - "Іновець", з 1 січня 1930 р. - "За нові кадри", з 1 січня 1936 р. - "За більшовицькі кадри", з 1 січня 1947 р. - "Сталінські кадри", з 1 січня 1957 р. - "Харківський університет" (вперше номер з такою назвою з'явився 19 грудня 1945 р.).

Газета нагороджена Почесною грамотою Державного комітету у справах преси, телебачення та радіомовлення України.

Аналіз зимових жнив

Від сесії до сесії…

ВІД РЕДАКЦІЇ. Зимова сесія 2014-2015 навчального року була екстремальною: і коротшою за терміном, і заліки та іспити студенти складали у грудні, а не традиційно у січні. У минулому номері ми надали інтерв’ю про те, як юнаки та дівчата впоралися із модулями і з чим підходять до сесії. Нині наші кореспонденти знову повернулися до інтерв’ю із тими викладачами, щоб  порівняти прогнози із реальними результатами зимових підсумків.
Механіко-математичний факультет: успішність - 80 %. Проф. В. Д. ГОРДЕВСЬКИЙ, завідувач кафедри математичного аналізу, назвав минулий семестр екстремальним. Справді, і студентам, і викладачам довелося працювати у надзвичайно швидкому темпі, з більшою віддачею. Незважаючи на це, професор зазначив, що ні на якість знань, ні на відвідування «урізана» кількість часу не впливає. Навпаки студенти працюють більш сумлінно. Результати першої модульної контрольної роботи досліджених груп М-111, М-112 (спеціальність - математика) та групи ММ-11 (спеціальність - механіка), у яких В’ячеслав Дмитрович читав курс «Математичний аналіз» були доволі непоганими: студенти отримали «відмінно», «добре» і «задовільно» (варто зазначити, що для такого складного предмету навіть трійка є позитивною оцінкою). Лише кілька студентів мали «незадовільно».
- Протягом семестру ми провели три модульні контрольні роботи, - говорить В’ячеслав Дмитрович, - це було або залікове завдання, яке студенти виконували вдома, або аудиторна контрольна робота, або завдання змішаного типу - поєднання згаданих форм контролю рівня знань студентів. За кожну з робіт можна було отримати 20 балів.
- З якими ж балами студенти підійшли до сесії? - запитую.
- Асортимент балів був найрізноманітнішим: від 17 балів за три модулі до усіх 60. А взагалі студенти писали роботи по-різному: одну краще, іншу - гірше.
Отже, іспит відбувся у групи М-111 15 грудня, а у груп М-112 і ММ-11 - 20 грудня у змішаній формі: письмове завдання і усне спілкування.
Група М-111 була найсильнішою протягом семестру, й іспит її студентам вдалося написали найкраще. У більшій масі студенти отримали позитивні оцінки. З 16 студентів двоє мають перескладання (один - отримав двійку, інший - не з’явився на іспит). Окрім цього, група є найбагатшою на відмінників: четверо студентів отримали п’ятірки - Анастасія ГЕНОВА, Іван КОМИШАН, Анна КРИМОВА, Анастасія МАСЛЕНИКОВА.
Група М-112 гірше справилася з сесією: більшість студентів отримали трійки. З 17 студентів, які навчаються в групі, п’ятеро відправлено на перескладання. І лише один студент Олександр КЕДРЕВИЧ з цього предмету отримав «відмінно».
Якщо дві перші групи неоднорідні - є і відмінники, і двієчники, то ММ-11, за словами В’ячеслава Дмитровича, є «рівною» і найбільш передбачуваною, адже вона невелика, згуртована. «Кістяк» групи - тверді «хорошисти», їх наслідують й інші. Усі 7 студентів отримали четвірки.
- В’ячеславе Дмитровичу, як Ви оцінюєте такі результати?
-  Я передбачав подібну ситуацію. Із сорока студентів, які навчаються у цих трьох групах, тільки семеро мають перескладання, інші ж - отримали позитивні оцінки. Успішність студентів з мого предмету складає 80 %. Я вважаю, що це хороший результат.
- Чи є ця сесія особливою?
- Тільки в тому сенсі, що пройшла набагато раніше. А в плані рівня успішності, підготовленості студентів - усе доволі традиційно.
- Чи є у Вас якісь побажання?
- Хотілося, щоб студенти активніше відвідували не лише пари, а й додаткові консультації, які я проводив щотижня. Це допомагає краще розібратися в надзвичайно важливому предметі для математиків, який є базою їх подальшого навчання.

М. НОВАК.