Вівторок, квітня 16, 2024

Мить. Це було влітку...

Випускаються каразінці…

1 липня  університет «ставив на крило» випускників 2014 року. Святкова атмосфера на факультетах. Студенти в мантіях і капелюшках поспішали зробити останні пам’ятні фото з батьками і викладачами й дякували їм за навчання та підтримку. До випускників звернувся ректор академік В. С. БАКІРОВ:

- Ви закінчили Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна. Незалежно від профілю вашої підготовки - природничого, математичного, медичного, соціального чи гуманітарного, незалежно від факультету або кафедри, ви не могли не відчувати особливої загальноуніверситетської аури, пронизаної духом критичного мислення, демократизму, толерантності, наукової принциповості і відповідальності. Ця унікальна атмосфера створювалася багатьма поколіннями професорів та студентів, вона є найбільшою перевагою університету, оскільки формувала вас як фахівців-громадян, як інтелектуалів, креативних особистостей, людей, для яких гідність і свобода є фундаментальними невід’ємними потребами. І все це якості, які відрізняли, відрізняють і відрізнятимуть випускників Каразінського університету».

Відбулося урочисте нагородження кращих випускників пам’ятними університетськими медалями.

Меморіальну дошку

пам’яті професора Іллі Івановича ЗАЛЮБОВСЬКОГО відкрито влітку в корпусі фізико-технічного факультету Каразінського університету напередодні 85-ї річниці від дня його народження, видатного фізика-ядерщика, першого проректора з наукової роботи. Під керівництвом Іллі Івановича створено потужну експериментальну базу для розв’язання фундаментальних задач радіаційної фізики твердого тіла, радіаційного матеріалознавства, біофізики та медичної фізики, радіаційних випробувань та технологій, а також мікроаналізу речовини. При комплексних експериментальних дослідженнях процесів взаємодії випромінювання різного походження і енергії з речовинами й матеріалами виявлено нові закономірності та ефекти, пов’язані з радіаційним впливом на фізичні властивості металів, сплавів, напівпровідникових і полімерних матеріалів та біологічних об’єктів. Створені ним структурні підрозділи, які очолюють висококваліфіковані фахівці, продовжують розпочаті дослідження у співпраці з установами Національної академії наук та Національного космічного агентства України, а також з провідними науковими ядерно-фізичними центрами інших країн.
В церемонії відкриття пам’ятної дошки видатному вченому взяли участь провідні науковці Харкова та університету.

Барельєф

До 100-річчя від дня народження Георгія Анатолійовича МІЛЮТІНА, декана фізико-технічного факультету (1964-1978 рр.) 3 вересня 2014 року урочисто відкрито у сел. П’ятихатки, пр. Курчатова, 31, корпус фізико-технічного факультету. Не один десяток років немає з нами Вчителя, а його численні учні і колеги, всі хто його знав, пам’ятають вченого, вихователя, організатора. ЧИТАЙТЕ в наступному номері спогади про Г. А. Милютіна.