Вівторок, листопада 21, 2017

Загальноуніверситетська
газета
№ 7 (4016)
вівторок 8 квітня
2014 р.

З 1 січня 1817 р. Харківський університет видавав "Харьковские известия", з 8 квітня 1927 р. - "Робітник освіти", з 15 грудня 1928 р. - "Іновець", з 1 січня 1930 р. - "За нові кадри", з 1 січня 1936 р. - "За більшовицькі кадри", з 1 січня 1947 р. - "Сталінські кадри", з 1 січня 1957 р. - "Харківський університет" (вперше номер з такою назвою з'явився 19 грудня 1945 р.).

Газета нагороджена Почесною грамотою Державного комітету у справах преси, телебачення та радіомовлення України.

Аналіз сесії

Аналіз сесії

 

Усе залежить від студента


Нічого не лякає студента так, як перша сесія. Іспити, заліки, безсонні ночі, хвилювання… Це залишається у пам’яті кожного випускника університету назавжди.

У січні цього року свою першу сесію склали студенти групи ЛУ-11 філологічного факультету. Якою ж вона була для першокурсників філфаку? Про перші успіхи, невдачі, проблеми групи нам розповіла староста цієї групи Дар’я ТЕСЛЕНКО.


- Під час зимової сесії ми складали чотири іспити з предметів «Усна народна творчість», «Вступ до мовознавства», «Сучасна російська літературна мова», «Історія України». У нашій групі 25 студентів. Після сесії одну студентку відрахували, бо вона не відвідувала пари, а дев’ять студентів мають перескладання (з предмету «Сучасна російська літературна мова» - 5 студентів, «Історія України» - 3, «Усна народна творчість» - 1). На стипендії залишилося 10 студентів.

ЛУ-11 на початку семестру заявила про себе як про сильну групу. Проф. М. І. ФІЛОН, заступник декана з наукової роботи філологічного факультету, викладав в першому семестрі курс «Сучасна українська літературна мова. Лексика». Він назвав цю групу однією з найсильніших серед першокурсників українського відділення. Микола Іванович:

- ЛУ-11 - активні, жваві, беруть участь в обговоренні, працюють із цікавістю.

Запитую у старости групи:

- Дар’є, ваша група вважається найсильнішою, чому такі результати?

- На початку семестру у всіх було бажання вчитися. Було майже стовідсоткове відвідування, студенти проявляли активність. Потім деякі розслабилися. Напевно, тому що багато хто відчув справжній смак свободи. У декого розвіялися уявлення про філологію, оскільки вчитися на цьому факультеті зовсім нелегко, потрібно докладати багато зусиль, аби отримати гарний результат. Часом це зробити важко. Проте наша група з усіх трьох найкраще склала сесію, у нас залишилася найбільша кількість стипендіатів.

- Чому є перескладання з предмету «Історія України» і «Сучасна російська літературна мова»? Зрозуміло, що «Усна народна творчість» - новий курс для першокурсників, але ж російська мова й історія України детально вивчаються в школах?

- Новим є підхід і, звичайно ж, рівень викладання. Деякі студенти не могли одразу звикнути до навчання в університеті. І російська мова, й історія України розглядалися із зовсім інших ракурсів, тому матеріал був новим.

- Які причини того, що багато студентів закрили сесію не на стипендію?

- 14 моїх одногрупників залишилися без стипендії. Серед них є ті, хто закінчив школу із медалями. Можливо, це через те, що навчання у школі та університеті дуже сильно відрізняється, тому важко одразу адаптуватися до різких змін і налаштуватися і на студентське життя, і на наполегливу працю.

- Дар’є, а ти особисто відчула зміни?

- За семестр навчання в університеті я тільки поглибила свої знання. Я вважаю, що все залежить від студента. Якщо він хоче навчатися, то в нього все вийде. Наприклад, мої одногрупниці Інна СИРОВАТКА, Інна ОРЄХОВА, Анна БУРДА, Софія САВЧЕНКО, Марія ГУБАЧОВА, Марина ПУШКАРЬОВА, Марія КОПІЙКА, Оксана КАЛИНИЧЕНКО, Валерія ДОЛОМАН без проблем закрили сесію.

- Які настрої у вашої групи тепер?

- Оптимістичні. Для багатьох студентів перша сесія виявилася відром холодної води. Вони тепер активніше стали відвідувати та працювати на парах. Студенти ЛУ-11 планують закрити наступну сесію добре та знову отримувати стипендію. Я впевнена у тому, що літню сесію всі складуть успішно!


Л. РІЧКОВА.