Неділя, листопада 19, 2017

Загальноуніверситетська
газета
№ 7 (4016)
вівторок 8 квітня
2014 р.

З 1 січня 1817 р. Харківський університет видавав "Харьковские известия", з 8 квітня 1927 р. - "Робітник освіти", з 15 грудня 1928 р. - "Іновець", з 1 січня 1930 р. - "За нові кадри", з 1 січня 1936 р. - "За більшовицькі кадри", з 1 січня 1947 р. - "Сталінські кадри", з 1 січня 1957 р. - "Харківський університет" (вперше номер з такою назвою з'явився 19 грудня 1945 р.).

Газета нагороджена Почесною грамотою Державного комітету у справах преси, телебачення та радіомовлення України.

Група моя студентська...

Група моя студентська...

 

 

Спеціалісти — професіонали

 

 

Весь люд про рік Коня говорить.

То й побажання — як «в кіні»:

Тягти, щоб віз не як коняка,

А бути власне — на коні!

 

Група соціологів п’ятого курсу СЦ-55 складається з шести дівчат, які залюбки вивчають методи організації і проведення соціологічних досліджень та претендують на звання найкращої групи факультету у цьому навчальному році. Заступник декана з виховної роботи Н. В. ПОГАРСЬКА підтверджує, що СЦ-55 — зразкова група.

Про сумлінність дівчат свідчать «п’ятірки» з усіх спеціальних предметів. Напередодні 2014 року ми вирішили сфотографуватися на пам’ять біля центрального пам’ятника козаку Харько на КОНІ. Алеперед тим, як зупинити мить на фото, дівчата захоплено розповіли про свою спеціальність та навчання.

Розповідає староста групи Мирослава КУЦ: «Наприкінці минулого навчального року ми робили маркетингове дослідження для харківської кав’ярні «Гурман». Тоді вона тільки-но відчинялась. Керівником проекту була Марина МЕРЗЛЯК. Ми розподілили роботу так, щоб кожен відповідав за певну ділянку. Наприклад, я займалась містері-шопінгом і повинна була скласти базу найпопулярніших кав’ярень. Спочатку ми замовляли чашечку кави. Потім оцінювали цю кав’ярню відповідно до списку критеріїв, які були заздалегідь узгоджені». Разом дівчата зробили повний аналіз ринку кави України та Харкова. Цю роботу студенткам зарахували за практику. Усі отримали чудові рекомендаційні листи та, звичайно, каву.

Варто зазначити, що це не перше дослідження СЦ-55. Напередодні виборів дівчата провели електоральне дослідження, до Дня Незалежності України контент-аналіз ЗМІ та дослідження фокус- групи випускників кафедри для покращення ефективності навчання студентів. Цікавлять дівчат і сучасні суспільні явища. Студентка групи Заміра КУЛАКОВА має на меті провести дослідження аніме як субкультури, а Мирослава КУЦ своєю дипломною роботою хоче довести, що «геймерство» — це не так погано, як усі вважають.

Студентки додають, що для їхнього розвитку, як майбутніх спеціалістів, надзвичайно важлива підтримка досвідчених науковців, викладачів соціологічного факультету.

С. ШКУРАЙ.